پادکست‌ها یکی از بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مختلف هستند. دسترسی به این منبع مفید نه تنها آسان است بلکه تنوع بسیار زیاد از نظر سطح و موضوعات گوناگون نیز وجود دارد و هر زبان آموز با کمی جستجو می‌تواند پادکستی متناسب با سطح و سلیقه خود را بیابد. پردیس تاک به همین منظور فهرستی از معتبرترین پادکست ها را در اختیار زبان آموزان علاقه‌مند قرار داده است.

EnglishClass101

اینجا برای همه چیزی وجود دارد و شما می توانید پادکست مورد نظر خود را از بین چهار سطح یادگیری انتخاب کنید: مبتدی مطلق، مبتدی، متوسط و پیشرفته.

Splendid Speaking

پادکست Splendid Speaking برای زبان آموزان پیشرفتهای طراحی شدهاند که می توانند به خوبی انگلیسی صحبت کنند. هر درس شامل مصاحبه و بحث با افراد غیر بومی انگلیسی زبان و همچنین شامل بازخورد کارشناسان در مورد اجرای آنها است. این نه تنها راه بسیار موثری برای یادگیری است، بلکه شنیدن اینکه چگونه زبان آموزان دیگر با زبان کنار می آیند، سرگرم کننده است. حتی ممکن است بتوانید برخی از اشتباهات آنها را تشخیص دهید!

Better @ English

Better @ English ترکیب متنوعی از پادکست های انگلیسی زبان است که شامل مکالمات واقعی با افراد انگلیسی زبان است و برای زبان‌ آموزان متوسط و بالاتر یا برای زبان آموز مبتدی که واقعاً می خواهد خود را به چالش بکشد مناسب است. این پادکست با متن گفتگوها و فهرست واژگان همراه است.

Business English Pod

اگر قصد دارید در کشورهای انگلیسی زبان تجارت کنید، این مجموعه پادکست بهترین انتخاب است که ضروری ترین موارد مورد نیاز برای هر موقعیت تجاری را پوشش می‌دهد. اپیزودهای این پادکست از ساختار ساده ای پیروی می کنند که میزبان برای چند دقیقه در مورد یک موضوع مشخص صحبت می کند. متن گفتگوها، آزمون ها و راهنمای لغات همراه هر پادکست وجود دارد. سرعت گفتگوها کمی کندتر از سرعت معمولی است و بنابراین به راحتی قابل پیگیری است.