بریتیش کلمبیا از طریق قرعه کشی برنامه نامزدهای استانی (PNP) که در 8 فوریه برگزار شد، 198 نامزد مهاجرت را دعوت کرد. این استان دو قرعه کشی را از طریق برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) برگزار کرد و از نامزدهای (SI) Skills Immigration و (EEBC) Express Entry BC دعوت کرد. دعوت‌نامه‌ها برای افرادی از Skilled Worker و International Graduate و Entry Level و Semi-Skilled  از زیر مجموعه (SI) Skills Immigration و (EEBC) Express Entry BC صادر شده است.

اکثر 188 دعوت نامه از طریق قرعه کشی عمومی ارسال شد. این کاندیداها در صورتی دعوتنامه دریافت کردند که حداقل امتیاز لازم بین 77 تا 120 بسته به برنامه ای که واجد شرایط آن هستند را داشته باشند. قرعه‌کشی دیگری کاندیداهایی را هدف قرار داد که شغل آنها تحت NOC 0621 (مدیران خرده‌فروشی و عمده‌فروشی) یا NOC 0631 (مدیران رستوران‌ها و خدمات غذایی) قرار می‌گیرد. آن قرعه کشی منجر به 10 دعوت با حداقل امتیاز 120 شد.

از فوریه گذشته سال 2021، بریتیش کلمبیا به عنوان بخشی از برنامه PNP خود، دو بار در ماه دور جداگانه دعوت‌نامه‌ها را انجام داده است. این قرعه کشی ها به دلیل تعداد بالای داوطلبان از بخش های خاص بازار کار که در سامانه ثبت نام مهاجرت مهارتی استان (SIRS) ثبت نام کرده اند، برگزار می شود.

اگر به دلیل مهاجرت تحصیلی و یا شغلی در حال آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس هستید. پردیس تاک مجموعه ای از منابع آزمون آیلتس را به همراه مقالاتی ویژه آموزش آیلتس به شکل در اختیار شما قرار داده است.